Call of Duty: Black Ops 3 – Der Changelog zum neuen Update

Treyarch hat ein neues Update für „Call of Duty: Black Ops 3“ veröffentlicht, das hauptsächlich Fehler beim aktuellen Zombie-DLC behebt. Mit an Bord sind auch Verbesserungen der Stabilität.

Black Ops 3

Obwohl „Call of Duty: Black Ops 3“ schon seit dem 6. November 2015 im den Handel erhältlich ist, ist der Titel nach wie vor beliebt. Das liegt vor allem daran, dass die Nachfolger aufgrund ihres Settings nicht sehr gut bei den Spielern ankamen. Gerade aus diesem Grund haben sich die Entwickler entschieden, Nachschub in Form des besagten DLCs zu liefern.

Passend zum Thema: Black Ops 3: Überteuerter DLC! Was soll der Scheiß?

Bereits seit dem 16. Mai ist „Zombies Chronicles“ vorerst exklusiv für die PlayStation 4 erhältlich und bringt gleich acht bekannte Zombie-Karten aus älteren Ablegern der Reihe zurück. Interessierte Spieler müssen dafür jedoch knapp 30 Euro bezahlen. Im Season Pass ist der DLC übrigens nicht enthalten.

Changelog

General

  • General Stability Improvements.

Multiplayer

  • Added measures to address exploitative 3rd party peripherals.

Zombies

Global

  • Fixed an issue where incorrect voice over lines were playing in various levels
  • Fixed an issue where all players would hear the Galil firing audio regardless of their distance from the shooter
  • Fixed an issue that would cause the “fire sale” audio to play too loud
  • The Thundergun will now grant players XP
  • Fixed an issue with time attacks not working properly
  • Fixed a crash that occurred while using the “Eye Candy” GobbleGum
  • Fixed a bug that occurred while using the “Idle Eyes” GobbleGum before a host migration
  • Fixed various collision and pathing issues.

Origins

  • Fixed various Elemental Staff bugs.
  • Fixed Panzersoldat pathing issues and bugs.
  • Optimized streamer performance in the map.

Kino Der Toten

  • Fixed an issue where players were being targeted by zombies immediately after teleporting.
  • Fixed an issue where players would experience a black screen while teleporting.

Shangri-la

  • Fixed an issue where players would lose their primary weapon after picking up the cymbal monkey.
  • Fixed an issue where wall buys could lose functionality.

Shi No Numa

  • Fixed an issue where Flogger kills were not counting towards daily trap challenges.

Moon

  • Fixed a bug that would cause a “connection interrupted” error when deploying the QED.
  • Fixed a host migration crash.
  • Fixed a “Widow’s Wine” exploit.

Ascension

  • Fixed various Gersh device bugs.
  • Addressed collision exploits.

 

Schreibe einen Kommentar